Wednesday, May 14, 2008

BINTANG KLASIK NASIONAL

Lamanya tak update blog ni kan. Bukan maleh.. cumanya teramatlah sibuk tahap gaban dengan kerja-kerja lain termasuklah Ujibakat Bintang Klasik Nasional bagi kawasan tengah - WP Kuala Lumpur di Pasar Seni, Kuala Lumpur 26 April lepas. Ada yang bertanya, kenapa KLfm yang buat ujibakat sedangkan namanya Bintang Klasik Nasional. Sebenarnya, bukan hanya KLfm tapi semua stesen negeri ada buat ujibakat. Fuhh.. memang ramai yang datang berbanding tahun lepas. 180 peserta semuanya. Itupun kaunter tutup awal dan peserta yang hujung pun tak sempat melaram lama dengan baju glemer di pentas.
Apa2 pun, kita tengoklah nanti siapakah yang berjaya yea. Harap2 macam bintang kita tahun lepas.. juara lelaki merupakan wakil dari KL - Muhaizam.. Tahun lepas jaga juri je tapi tahun ni alhamdulillah diberikan kepercayaan untuk jadi Penerbit pulak. Sekarang ni pula tengah sibuk menguruskan pertandingan BKN08 peringkat zon - KL, N9 dan Selangor Jun depan. Peserta tahun ni memang gempak2 dan berbakat. Banyaklah urusan kecil dan besar nak kena tengok2 takut terlepas pandang. Apapun mentorku, Kak Long @ Kak Zah dan Kak Posh tetap ada untuk membantu juga tak lupa rakan2 dj lain. Tengkiu my pren.. Adios!!!

1 comment:

fz said...

Yo Julia, Mak dah turunkan ilmu..go..go for the best.

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...