Tuesday, July 29, 2008

STROLLER PINK..

Seronoknya dia..

Jom Abah.. kita pegi pasar

Minggu lepas JCard Day.. Sempatlah abah Zara mendapatkan stroller baru untuk si kecik. Salah satu langkah berjimat, beli barang ketika jualan murah. Tapi janganlah rambang mata walaupun sebenarnya ada sikit2la ketika membeli-belah tu.. Yang pasti, pink tetap jadi pilihan utamaku. Bukan main seronok lagi si kecik.; dok 'reverse' je. Ke depannya idak. Dapatlah mama dia buat kerja lain sementara si kecik main sendiri. Klik untuk banyak lagi gambar zara.


4 comments:

black_canary said...

Ju..pastikan tak ada benda2 yg boleh menyebabkan baby tu tertiarap..anak aku si Darlin tu sbb banyak masa diabiskan di dalam kereta..so dia tahu bergolek aje...kuat merajuk pulak tu..dgn aku aje dia kurang merajuk sbb papa dia aje yg selalu ada...nampak aku aje..mesti bergeletek kakinya suruh aku ambik..

MrsWebmaster said...

Tule.. takut gak reverse2 ke laut peginye.. Si Zara pun sama. Kalau bab main, dengan abah dia la. Mama dia dok sibuk kat dapur. Masakla.. basuh bajula. Abah dia pulak jadi babysitter kat umah. Darlin kuat majuk? nasib abah dia ada suka ajak main tu yang dia tak majuk. Kang kalau dia majuk, dah takde kawan pulek..

azieazah said...

Ni topik anak kecik plak dahhhh...

adoi laaa...

Kang aku citer anak kecik, korang kata aku citer bab CUCU plakkk...

Wuaaaaaaaa..... itu BATON sapa sudah rampas haaa..?

YanDarwisy said...

Cantik walker anak ko erk. Pink lagik. Tu auto ke manual? Bleh naik bukit x? Darwisy punyo dah ku kurantin dlm setor. Kot lah nanti simpanan utk adik dia kan?... lame lagi kok.

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...