Thursday, October 22, 2009

The Making Of Suara Siswa Raya





Kalau anda berkesempatan menyaksikan Rancangan Khas Suara Siswa Raya sempena lebaran lalu, pastinya anda dah biasa tengok set ini. Sebelum bermulanya rakaman, cik abang sebagai Penerbit antara yang paling sibuk memastikan semuanya berjalan lancar dan berada dalam keadaan terbaik. Inilah set rumah yang cantik tu.. terbayangkan kampung bila tengok rumah ni. Si kecik zara pun tak ketinggalan memeriahkan set yang tengah dibuat tu..

Jangan lupa saksikan Suara Siswa setiap selasa jam 10 malam di TV1.












1 comment:

aminlandak said...

asslkum akak.sory ganggu..
saya nak kongsi komik indie saya 3m/s je.cita pasal gejala sosial remaja sekarng.
saya nak kongsi benda ni dagn org ramai.tp saya tak tau nak publish mana2..
so saya letak dlm blog and buat iklan2 murahan2 kat blog org (mcm ni)
kalu boleh saya nak benda ni sebar meluas sbb ni sal;ah satu cara saya berbakti kat org awam..
apa2 akk pergi blog saya
cheritapenglipurlara.blogspot.com
kongsi apa yan saya ada

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...