Friday, June 1, 2012

Kawin-Kawin


Sibuknya Jun ni. Bukan saja dengan persiapan menanti insan baru dalam keluarga, tetapi juga sibuk dengan persiapan nak dapat adik ipar baru dalam keluarga Hussain & Tuzainah. Bezanya, kali ini bukan sahaja mak tetapi walimatul urus tanpa Bapak juga. Persiapan untuk dua orang adik, Eddy dan Diana (sama pulak nama adik ipar eddy juga) yang bakal mengakhiri zaman bujang masing-masing bulan Jun ni.

Eddy @ Muhamad Eddy Riza akan bernikah dengan NurCintawatie pada 16 Jun - sempat ke tidak agaknya nak tengok mereka bersanding. Manakan  tidak, bila-bila masa sahaja dah bersalin tu. Kenduri di Meru pada 17 Jun. Manakala adik bongsu, Nordiana akan menikah pada 30 Jun dan majlis resepsi untuk kedua-dua pasangan pada 1 Julai.

Bila mak dan bapak dh takde, semuanya kami buat sendiri. Saya sebagai wedding planner, abang sebagai ketua segalanya.. kakak jaga bahagian rewang dan adik lelaki bongsu, Fahey dan encik suamiku bahagian logistik. (Siap ada AJK lagik).

Sekarang dok sibuk tengah menyiapkan kemasan pada baju nikah adik. Haha? Juju menjahit? Nak tau cemana ke ghopenye? Tunggu next entri.. ;) wink

No comments:

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...