Friday, June 20, 2008

BENGKEL BLOG


Bersama YB Timbalan Menteri Penerangan

Selepas waktu kerja semalam, sempat juga mengikuti Bengkel Blog anjuran kementerian khusus untuk penambahbaikan program Blog di RTM1. Bengkel dihadiri YB Menteri Penerangan Dato' Shabery Cheek sebagai moderator dan YB Timbalan Menteri Penerangan selain Prof Dr Abu Hassan sebagai panel dan bloggers terkenal sepeti RockyBru, Kuda Kepang, Noraina Samad dan ramai lagi. Memang perbincangan yang membuka minda lebih luas tentang dunia blog. Jangan lupa untuk menyaksikan rancangan blog setiap hujung minggu yea!!

Namun sesuatu yang ingin dikongsikan tentang keramahan dan sikap rendah diri YB Menteri dan YB Timbalan Menteri yang memberikan interpretasi tersendri sebagai Ketua yang baik.

4 comments:

azieazah said...

Selamat memajukan diri...

YanDarwisy said...

Bukan nak puji, aku tgk ko mcm dah kurus skit. Aper rahsianyer...?

MrsWebmaster said...

Wah syoknyer.. Aku tak diet pun. Belasah jea.. APe ek.pETANGNI AKU KONTI. nAK DENGOR LAGU APE? lAGU TAHUN 70AN - 90AN

MrsWebmaster said...

Wah syoknyer.. Aku tak diet pun. Belasah jea.. APe ek.pETANGNI AKU KONTI. nAK DENGOR LAGU APE? lAGU TAHUN 70AN - 90AN

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...