Friday, June 20, 2008

Sekolah Lama


Cikgu Sabariah (Baju Biru) bersama Cikgu Artini Sabtu (baju Ungu). Di pentas ini jugalah pentas ini terukir kenangan - dari seorang pemalu menjadi berani bercakap di perhimpunan sebagai pengawas yang bertugas sebagai pengacara mingguan.

Haritu adik guna kamera untuk Hari Guru kat sekolah. Belek punya belek, nampak gambar-gambar cikgu sekolah menengah di SKMK Rantau Panjang Klang, Selangor. Inilah wajah2 cikgu kesayangan yang banyak memberikan tunjuk ajar walaupun pada mulanya pening dengan karenah kami yang agak nakal.. Tapi, kenakalan kamilah yang buat cikgu ingat kami. Hehe.. Terima kasih untuk semua cikgu khususnya cikgu Syikin - Subjek paling minat mase sekolah dulu, Cikgu Sabariah - Guru kelas yang comel sampai sekarang dan Cikgu Azrita - Cikgu PS yang selalu kena usik. Juga cikgu BM yang banyak memberi tunjuk ajar dan semua cikgu yang tak disebutkan namanya.. Jasa kalian tetap di kenang..

2 comments:

YanDarwisy said...

Wa...sadisnyer aku tgk gambo cikgu2 kiter. Kat tapak perhimpunan ni gaklah aku dgn bebudak paling becok dlm kelas kene berdiri cause bising time perhimpunan. Time tu x hengat malu, riak lagi ader. Bangge tu! Aku tau ko mmg student yg berhemah. Lainlah aku...! Nasib skrg aku dah kembali ke jalan yg benar! Amin....

MrsWebmaster said...

Lawaknya bila ingat balik. Dengan penuh seriosnya jugak eku 'menangkap' bebudak yang kuku panjang. Hik Hik. Mesti sume dok geram kat aku ek.. Cikgu salim tak ketinggalan kat tepi kantin. Ingat tak? Port wajib cikgu salim?

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...