Wednesday, June 11, 2008

PERARAKAN PANJI2 SPB



Tak sangka kali ini dapat menjadi pengacara untuk Majlis Mengarak Panji2 Agong sempena Keputeraan Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong ke-13 di Dataran Merdeka, 7 Jun 2008 Lalu, bersama Dj Ewan dari Klasik Nasional. Kalau zaman kecil2 dulu memang tak pernah ketinggalan nak menontonnya di tv, kali ini, semuanya di depan mata.


Tapi, bukan mudah menjadi MC acara rasmi sebegini. Paling penting, komitmen untuk menjayakan beberapa siri raptai sebelum hari sebenar. Seawal jam 6.30 pagi memang dah kena ada, almaklum sajalah acara dikendalikan sepenuhnya oleh Angkatan Tentera Malaysia. Ketepatan masa penting.

Kalau ikutkan, ini bukan kali pertama jadi MC untuk Agong, pernah dulu untuk Pertandingan Golf Di Raja ketika Sultan Perlis menjadi SPB YDPA.

Komitmen dengan tugasan penerbitan BKN08 selain mengurus si kecil seawal pagi dah keluar rumah, sedikit mengikat masa yang terluang. Kesian si kecil Zara. Apapun, alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan mereka puas hati. Itu sudah cukup, dapat meneruskan tugas pada petangnya untuk BKN Zon Tengah di RTM pula. Terima kasih kepada Mejar Zahrull, Encik Aziz dan Kapten Liyana.


1 comment:

kakzie said...

tahniah...buat awak ju,semoga akan lebih succes di masa depan...

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...