Monday, April 13, 2009

BOMBA GIRL

Bomba yang menyelamatkan botol susu..



nIN Non..!!! Nin Non!!! Bomba datang berlumba-lumba. A Ali B Budak, C Cerdik.. Haha.. masa shopping mopping baru-baru ni untuk beli abrang dapur, macam biasalah zara akan duduk dalam troli. Tak nak dah duduk kat stroller.. Baru-baru ni zara tak bising bila sesuatu 'melekat' di kepalanya. Tak macam biasa. Abah pun apa lagi, siap buat eksperimentasi pakaikan helmet. Kiut sebenarnya helmet tom & jerry tu. tapi dua kali pandang dah macam topi bomba yang mama pernah pakai masa jadik kadet bomba kat SMK Rantau Panjang, Klang (saja nak kempen nama skolah).. Mama memang semangat cakap pasal kadet bomba ni sebab mama memang komandan kadet bomba sekolah dulu, jangan main-main.. Ada rumah tebakar.. panggil bomba cepat-cepat.. Yandarwisy, apa lagi, ko kan PBSM.. Tolong!!!

4 comments:

YanDarwisy said...

lawaklah pulak aku tgk zara beb. Yelah..aku lupa mamanya dulu pejuang kadet bomba sekolah...
Chaiyokkkk!

black_canary said...

alah..samalah botol susu dgn Darlin..
Balik ipoh ari tu..habis ucinya (opah) dia potong rambut si Darlin yg bahagian dahi...nak marah..mak mertua...tapi aku membebel dgn wife akulah...

MrsWebmaster said...

Yan : Wah.. pejuang yek. bersemangat aku dengar. Mana idaknya, dek kerana takde bilik stor nak menyimpan pakaian seragam dan barang2 persatuan, akhirnya toilet tinggal yang berzaman tak digunakan kat tingkat 3 tu jadik bilik persatuan.. Siap modified lagik. hik hik..Again yan, sori tak dapat datang memeriahkan majlis darwisy..

Bro bc : tu namanya marah nyamuk kelambu dibakar.. hehe jangan mare. Ucinya takut rambut masuk mata darlin la tu kot.. hehe takpe, nanti panjang balik.

WanMahani Bt Abdul Latif said...

SMK Rantau Panjang..aku pn bangga pernah m`jadik warganye satu ketika dlu..sb Julie la aku pn masuk Kadet Bomba kte pi wt Tatu K`bangsaan kte wakil daerah Klg mse tu..igt tak?klakor..bru ni aku bkak blk gambor2 lme..same arr Zara gn maknye mase jdik Kadet Bomba kt skolah dlu..Yang adoo!!..hahaha wei MrsWebmaster pn satu skolah gak ker?

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...