Wednesday, July 8, 2009

Cerita Singgah Makan 1







6 Julai merupakan edisi pertama Program baharu Singgah Makan bersama KLfm dan akhbar Sinar Harian , terbitan Julia. Persinggahan pertama kami minggu ni, ke Restoran Selera Bonda, Perhentian Kajang. Lebih best lagi bila Adie dan Ayoi dari kumpulan 6ixth Sense pun ada untuk sama-sama memeriahkan acara. Selain julia ada juga Sonic, Tim 78 Nazie dan Hezry, Puan Fee pengawal Klfm dan pelayih praktikal dari UUM, Rizalwadie.

Skuad Promo Sinar Harian pula ada Aan spek jambu dan Fitri selain team management kanan yang turut menyerbu pada minit-minit terakhir. Sambutan memang gempak!!

Lebih gempak lagi, sejak awal pagi lagi Achoi (shamsul ghau2) dan kak Rina menanti kami dengan pelbagai hidangan resepi mak jah yang best!! Siap ada kerang masak lomak cili api, tempoyak udang, ikan asam pedas dan banyak lagi. Lapar dan sangat sedap punya pasal sampai tak sempat nak amik gambar.. Kalau nak hadiah, apa kata nantikan persinggahan kami minggu depan di Damansara..






13 comments:

WanMahani Bt Abdul Latif said...

Julie makin babam la ko nanti..

azieazah said...

Syabas JULIA...

Semoga karier dan family sukses seiring..
Moga kandungan sihat dan dapat baby lelaki lak pasni..

MrsWebmaster said...

Ayu : Babam kan.. dah 6 bulan perutku.. haha

Kak Azieazah : Tengkiu.. Alhamdulillah scan memang laki. Harap betullah bila keluar nanti

WanMahani Bt Abdul Latif said...

pejam celik jek dh 6 bln ek..anyway tahniah ek..

YanDarwisy said...

Julie...tomeylah ko. Besar dah perut mak buyung ni ha... Alamak, biler pulak giliran aku.? Ko jgn tunjuk aku tempat2 mencari makan ni. Aku sgt pantang ok.

MrsWebmaster said...

Ayu : Thanks..
Yan : Aku nak cas gak ngan ko ni. haha.. makan makan makan.. next week ke batu caves pulok

WanMahani Bt Abdul Latif said...

Tunggu ble la nk dtg ke Klg ek?leh jmpe skali..

black_canary said...

oooo..kedai si syamsul dan rina ye....penah pegi masa depa buat sambutan hari jadi anaknya si megat tu...

Anonymous said...

Dj Julia

Waaa....

Bestnya

Dengar khabar, ada stesyen radio swasta tiru program ni...

tah apa ke namanya...

nanti aku cari...

MrsWebmaster said...

Ayu : aku slalu gak balik klang.. ko dok ane? lupe?

BC : Yup.. arini dah kuar story dtandoor ari isnin lepas.. tak masuk pics lagik.. dalam blog singgahmakan udahla.. singgahmakanklfm.blogspot.com

ALID : Kaedahnya, kita kasi up dia jalan dulu.. tapi dia banyak fulus..

WanMahani Bt Abdul Latif said...

aku dok tmn nazati,bt 4,skg aku jadik cikgu kt skolah lame kite..xmo dtg snggah mkn kat kantin skolah kite dlu ker..hehehe

MrsWebmaster said...

WanAyu.. Ko dah kat sana ke yu.. Ajar ape ek? Baguslah berbudi pada sekolah. Ada gak kawan yang sangkut mengajar kat sana.. Nak gak lepak kat kantin yang dah cantik tu

WanMahani Bt Abdul Latif said...

yep,sggah la makan kt kantin kte nih ha..sodap gak masak dier skg,hehehe skg ni aku dpt jadual baru,ajo sivik 10 kelas,seblum ni aku ajo sc gn math,aku mngajo pg frm3-5

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...