Friday, July 17, 2009

SINGGAH MAKAN 2 @ d'TANDOOR











Mintak maaf banyak-banyak untuk kawan-kawan bloggers dan followers.. Almaklumlah macam sibuk sket pulok.. Nak juga kongsi cerita Singgah Makan siri 2, kami ke Damansara.


Kami serbu d'Tandoor yang terletak berdekatan Uptown Damansara, merupakan cawangan terbaharu d'Tandoor. Rombongan 'meminang' kami sampai awal. Memang ramailah. Selain Julia ada Hezry, Zullas3, Daud Abdullah, Papa Ray, Pool, Rizal (praktikal) juga Pengawal KLfm Puan Fee Lin Chew dan Ketua Bahagian Rancangan KLfm, Salehudin Haji Ramlan. Minggu ini kami bawa bersama pakar motivasi terkenal yang amat saya kagumi, Dato' Dr Haji Mohd Fadilah Kamsah.


Dari awal lagi sudah ada yang menantikan kehadiran kami. Memang banyak hadiah menanti ada barangan eksklusif KLfm, Majalah terbtan Karangkraf, Akhbar Sinar Harian, CD Lagu jiwa2 Success dan Opick, baucer bernilai RM50 d'Tandoor dan peluang untuk 10 orang makan tengahari bersama-sama kami di d'Tandoor Damansara. Turut bersama, Pengurus Besar d' Tandoor Encik Abdul Malek yang memang peramah orangnya..!! Terima kasih semua!!

2 comments:

WanMahani Bt Abdul Latif said...

gambo mne nak tgkkkk!!hehehehe

Fantasia.... said...

Hi

Jemput ke

http://fantasiarealiti.blogspot.com/

Terima kasih

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...