Tuesday, January 5, 2010

Azam Bawa Ke Hadapan..

Assalamualaikum semua.. Macam mana minggu pertama 2010? Pastinya masing2 ada azam sendiri tahun ini. Tak kurang juga ada yang azam bawa hadapan. Azam2 bertahun lalu terpaksalah dibawa ke tahun ini untuk dilaksanakan jika diizinkan Allah. Bukan cakap orang lain, saya pun sama jugak. 2010 lebih bermakna buat saya apatah lagi dengan kehadiran hero baru dalam keluarga. Siapa lagi kalau bukan Eddry Mirza @ Muhammad Eddryshah Mirza yang kini dah mencecah usia 2 bulan. Alhamdulillah. Sekejap je masa berlalu. Tup tap tup tap dah masuk kerja balik dalam suasana tahun baru, juga hari masuk sekolah bagi sesi baru untuk anak2. Tapi harini Julia nak berkongsi pasal azam Julia untuk tahun 2010.

1. Menjadi ibu yang penyayang untuk anakanda Nur Zahra Qistina dan Muhammad Eddryshah Mirza juga isteri yang baik kepada suamiku tercayang, Muhammad Shahzil Abu Bakar.

2. Menjadi hambaNYA yang lebih beriman dan bertaqwa.

3. Menjadi pekerja yang lebih dedikasi demi menaikkan nama KLfm.

4. Menurunkan berat badan yang masih tak berapa nak turun ni sekurang-kurangnya 5 kilo dalam masa 3 bulan. Ish ish ish...

5. Cuba resepi2 baru..

6. Menjadi lebih baik daripada semalam

Haa.. itu azam saya. Agak2 berjaya tak iye. Apapun, tak mencuba mana nak tahu kan.. Moga permulaan tahun ini teruslah memberikan semangat sampai ke penghujung tahun nanti. Moga diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan usia untuk terus bersama dengan orang2 yang dikasihi..

No comments:

THROWBACK GAMBAR-GAMBAR MASA MENGANDUNGKAN MIA

  Harini nak share gambar-gambar masa mengandungkan Mia. Ya, besarnya perut tu macam ada bantal. Mengandungkan Mia mudah saja, sama ma...